Sådan laver du en reklamation

1

2

3

Vent på godkendelse
Find din ordre og ønsket vare til reklamation Vedhæft billede af produktets skade(r) Vent på godkendelse fra producenten (op til 3 ugers ventetid) Der findes en løsning på reklamationen
1

Find din ordre

- Venligst login (hvis du har en kundekonto finder du returnering under fanen "Anmod (retur & reklamation)")

Gæste login
Kunde-konto login

- Vælg din ordre
- Vælg det/de produkt(er) du ønsker at lave en reklamation på
- Vælg anmodningstype
- Fortæl os defekten og varen brug
- Tryk anmod

2

Vedhæft billede af produktets skader

3

Forløsning af reklamationen:

  • Hvis reklamationen godkendes, vil vi reparere, refundere eller ombytte dit product. Dette vil du få besked om.
  • Reklamationen kan også afvises
  • Har du problemer med at anmode om reklamation, kan du kontakte vores kundeservice.