HJÆLP & KONTAKT

Kontakt os på telefon eller e-mail

Kundeservice åbningstider:

Mandag: 8:30 - 17:00

Tirsdag: 8:30 - 17:00

Onsdag: 8:30 - 17:00

Torsdag: 8:30 - 17:00

Fredag: 8:30 - 17:00

Lørdag: lukket

Søndag: lukket

Telefon: +45 787 666 64

Vi udøver professionel vejledning til salg, brug og/eller valg af vores produkter. 

Hvis du har spørgsmål til en ordre, bedes du have dit ordrenummer klar.

Konto & ordre

Skift min leveringsadresse

Desværre er det i øjeblikket ikke muligt at ændre din leveringsadresse, når først din ordre er afgivet. Når det er sagt, kan vi måske hjælpe dig, hvis din ordre endnu ikke er påbegyndt af vores lager endnu - kontakt os venligst på telefon: +45 787 666 64

Skift min e-mail adress

Desværre er det i øjeblikket ikke muligt at ændre din e-mail adresse, når først din ordre er afgivet. Når det er sagt, kan vi måske hjælpe dig, hvis din ordre endnu ikke er påbegyndt af vores lager endnu - kontakt os venligst på telefon: +45 787 666 64

Skift mit telefon number

Desværre er det i øjeblikket ikke muligt at ændre din telefonnummer, når først din ordre er afgivet. Når det er sagt, kan vi måske hjælpe dig, hvis din ordre endnu ikke er påbegyndt af vores lager endnu - kontakt os venligst på telefon: +45 787 666 64

Leveringsinfo

Leveringstid?

For at se vores estimerede leveringstid kan du fortsætte til kassen, eller besøge vores leveringsinfo side. Hvis du allerede har bestilt en ordre, og ønsker at se tracking kan du gå ind på min ordre, eller tracke din ordre direkte her.

Jeg modtog det forkerte produkt

Vi beklager, hvis du skulle have modtaget forkert produkt!

Dobbelt tjek venligst stregkoden på produktet matcher følgeseddel i kassen.

  • Matcher stregkode ikke følgeseddel? Bestil ny ordre online allerede nu. Send produkt GRATIS retur, skriv venligst til os: [email protected]. Vi kreditere det fulde beløb ved modtagelsen.

  • Matcher stregkoden på produktet med følgeseddel, men alligevel forkert produkt ? Kontakt venligst kundeservice på telefon +45 787 666 64

Der mangler en vare i min ordre

Find det af scenarierne nedenfor, der er gældende i dit tilfælde

 

  1. Ødelagt pakke?

    Var din pakke ødelagt, da den ankom? Var den blevet tapet af fragtfirmaet? Eller er der noget andet, som indikerer, at varen kan være forsvundet under transporten? hvis ja, så udfyld formularen her.
  2. Modtog du to tracking links?

    I enkelte tilfælde sender vi din ordre i flere kasser. Din ordre bliver sendt samlet, men leveres nødvendigvis ikke samtidigt. I sådan et tilfælde vil du blive informeret i den e-mail, hvori vi sender dig link til pakkesporingen.
  3. Mit produkt har en defekt

    Hvis et eller flere af dine produkter har en defekt, der skyldes en produktionsfejl, har du ret til at reklamere over dette. I sådanne tilfælde bedes du venligst udfylde formularen her.
  4. Ingen af ovenstående?

    hvis din pakke ikke er ødelagt og du kun har modtaget et tracking link, så skriv venligst til os: [email protected].

Retunering & refundering

Hvordan returnere jeg min ordre?

Ønsker du at returnere noget til os? Intet problem, hos Kitedanmark kan du nemt registrere din returnering online og bestille en label til at kunne returnere pakken. Vi tilbyder et returlabel til kun 69 kr. Du printer den bare ud fra hjemmesiden og giver din returpakke til den nærmeste pakkeshop. Læs mere om returnering.

Hvor lang tid har jeg til at returnere mine varer?

Du kan returnere dine produkter i op til 1 år efter du har modtaget din pakke.

Kan jeg bytte en vare?

Ja det er GRATIS!

  1. Bestil en ny ordre online.
  2. Gå til dette link, og følg vejledning i returturanmodning. OBS. Vedlæg din nye ordrebekræftigelse i din returforsendelse.

Kan jeg returnere alt jeg bestiller?

Nej. Det er ikke alt, du bestiller, der kan returneres. Du kan ikke returnere tjenester eller andre varer, som du har bedt os om at udføre service(r) på eller ændre på nogen måde eller tilpasse til dine behov. Læs mere i vores handelsbetingelser.